SAN



Sanjao sam noćas jedan košmar. Onda sam se probudio i shvatio da je stvarnost košmar pa poželeh da sam samo sanjao da sanjam košmar.

Sanjao sam i neke gradove koje sam nepovratno izgubio.

Sanjao sam i ovaj davno napušteni grad, ali ovoga puta slobodan.

Sanjao sam i avenije i široka šetališta pod senama drveća.

Sanjao sam i veliku okruglu kolibu prekrivenu palminim lišćem sa nastrešnicom od cinkanog lima po kojoj je dobovala kiša.

Sanjao sam i da neko kuca na vrata i da si to ti.

Sanjao sam i tvoju zelenu ruku kako mi govori hodi, hodi, ovde je ishodište svih tvojih žudnji.

Sanjao sam i kako odlazim daleko, veoma daleko, ali ma koliko daleko, veoma daleko stigao uvek bih želeo da odem sve dalje i dalje.

Sanjao sam noćas i miris mora.

I sanjao sam noćas da je sav užas ovog sveta samo san.

Napokon sanjao sam noćas realnost.

Oh, kakvo olakšanja kada sam se probudio.

Коментари

Популарни постови