ZA NEVENU


Bez tebe bi život izgubio mnoge boje. Voleo bih da shvatiš barem malo koliko si divna. A naravno da su svuda oko nas beskonačna adolescencija, nezaposlenost, raslojavanje prema poreklu i prema ubeđenju, dezorijentisanost naših vlastitih života, kao i hipertrofirano osećanje krivice kao u tvom slučaju. Ali baš zbog toga moramo da pratimo ono što namiguje u pravcu onoga što će tek biti, a ne onoga što već jeste. A ti si za mene, kao u onom Sen Persovom stihu, ona ženska zvezda, ona stvar koja je čista i založena u nebeski bezdan. Nikada neću imati dovoljno reči da ti se zahvalim na svemu i da ti kažem koliko mi značiš. Zbog tebe sam naučio da budem u vezi sa svime na ovom svetu što može voleti život. Bilo da su u pitanju same ovce sa njuškama nepomičnim iza žita, ili pak sunce koje negde tamo upravo zalazi iza stena. I primetio sam kada smo bili zajedno poslednji put da nisi bila baš dobro raspoložena, da si nešto klonula duhom, ali ja volim tvoje celokupno biće, sa svim njegovim menama, sa svom svojom troičnom lepotom, onom tela, uma i duše, sa naglaskom na neizmernu i neizrecivu lepotu ovog poslednjeg. I uvek ću voleti sve u vezi tebe. Izvini što sam ovoliko iskren i ogoljen dok ovo pišem, ali ovo je valjda nešto najbliže padanju svih mogućih maski, barem kada sam ja u pitanju. I zato verujem da ćeš izgraditi jednu novu zemlju koja će biti ništa manje nego "ziratno zemljište snova" i da ćeš u vodi njenog pokretljivog okeana konačno prepoznati sreću, i to onu svoju. Želim ti to svim svojim srcem.

Rastko Ivanović

(13.12.2017. | 17:37:55)  

Коментари

Популарни постови