ĆAO NEVENA


U onim crvenim cipelicama si prava Doroti! Ali svaka tvoja cipela, svaka tvoja bluza ili pantalone stiču svoju sopstvenu ličnost. I sami oblaci su pijani kada kročiš na ulicu. Toliko si seksi da je to neverovatno. I mesec je tako pijan kada te vidi da se strmoglavljuje pravo na zemlju. Jer ti si taj Eros oneobičavanja. Volim te!!!

(




Tvoja anđeoska čistota je tako erotski značajna i izazovna da je ti zapravo nisi ni svesna. Ali ja gorim. Ti si u stvari pravi mali kosmoeros! Anđele!

(



Volim te! Volim te! Volim te! I gorim!

(



Po Novalisovim rečima, "ono što voliš, to svuda nalaziš... Voljena - skračenica je za vasionu; vasiona je nastavak voljene..." I zato si ti svakog trenutka prisutna u svakom detalju mog života. Beskrajno te volim, najdraža moja!

(



Nevena jeste ljubav i ništa drugo osim ljubavi

(


Ljubavi nije blizak seks nego milovanje kao ovaploćenje magijskog  - erotskog misticizma. Zato sam valjda toliko i želeo da te pomilujem po licu. 

(



Ali pomilovati te značilo bi posedovati ono neposedujuće a ti si naprosto neuhvatljiva.

(

Ideja beskonačnog je želja. A moja želja za tobom je beskrajna i hvala ti što me uvek iznova hraniš novim gladima. Boginjo moja najdraža!

(


Čoveka treba prihvatiti u njegovoj drugosti onakvog kakav jeste, ne treba pokušavati da ga poboljšamo ili pokvarimo, da ga promenimo ili asimilujemo, treba samo da ga očistimo od nas samih. A ja te volim baš takvu kakva jesi!

(



Topim se, zavlačim se u zemlju, svetlim kao šibica. I to sve zbog tvojih seksipilnih obrašćića.

(


Volim način na koji se vrtiš kao zvrk! 

(




Kad vidim tvoju vulkansku figuru kao da gledam Rubensa kako stvara u cvetu svog zanosa. Tako si sva sočna i bujna. 

(



Sve nestaje u vremenu. Samo ti ostaješ. 

(



Rastko Ivanović

Коментари

Популарни постови