PRIJATELJI


Piše: Rastko Ivanović

- Ovo su nekako dani naređene sreće kada čoveka veoma lako ophrva misao o bekstvu. Tako da potpuno razumem sentiment, koji trenutno osećaš. Valjda mi se zato tako često čini da smo mi kao dve samoće koje se, međusobno, štite. I zato iako mi strašno nedostaješ ovih mesec ipo dana od onog trenutka kada sam te upoznao nikada se ne osećam samim. Jer za mene ti zahvataš sve i prisutna si u svemu. I biti u tvom društvu znači baciti Nojev kaput preko svih onih neprijatnih razmatranja. Sipati u prelepu jamu zaborava sve one krhotine istorije i svo ono "obojeno pošuđe" odavno mrtvih stoleća. Ovu godinu sam započeo kupovinom karte za Barišnjikova i tročasovnim čekanjem u redu za karte za otvaranje ovogodišnjeg FEST-a. Naime, četiri ključna punkta francuskog filma na kraju 20. i početku 21. veka su "Doberman", "Apartman", "Nepovratno" i "Pakt sa vukovima" i sva 4 je obeležio sada već uveliko bivši bračni par Kasel-Beluči. I bilo je lepo pozdraviti barem jednog od njih. Tako da naposletku tih tri sata i nije bilo mnogo, ali ono što sada na kraju ove 2017. godine znam je da sam čitavog svog života čekao tebe i da je svaka sekunda, svaki minut, svaki sat, svaki dan, mesec i godina tog čekanja višestruko vredela. Jer ti si za mene obustava vremena u prostoru i otkrivanje beskonačnosti u tvom predivnom, vidljivom i konačnom telu. I zasuze mi oči od blaženstva i od zahvalnosti dok ovo pišem zato što imam tu neverovatnu privilegiju u svom životu da poznajem tebe i da mogu da te nazovem svojom prijateljicom i ne želim ništa više ali ni ništa manje od toga. Mnogi filozofi su se kroz istoriju sporili na temu može li se biti protiv sreće. Od Aristotela, koji je tvrdio da je to krajnja svrha naših svekolikih života do Ničea, koji je tvrdio da čovek ne žudi, uopšte za srećom i da je to samo odlika Engleza. Ali ono što ja znam je da sam ja zbog jedne Nevene beskrajno srećan. Kako u ovim danima naređene sreće u osvit još jedne godine. A tako i inače. Hvala ti na tome, ali i na svemu ostalom. Volim te svim svojim bićem, do neba i nazad, jer ti ništa manje ni ne zaslužuješ.


- Moja zahvalnost tebi je na kosmičkom nivou!!! Zahvalnost na divnim rečima, na tekstovima i kritikama van ovog sveta, na beskrajnom prijateljstvu i podršci!!! Volela bih da sam tako talentovana kao ti, kako bih mogla da izrazim svoju zahvalnost tebi, kao i svoje prijateljstvo, jer zaista je privilegija biti tvoj prijatelj!!!

 (29. decembar 2017)

http://fluidnizivot.blogspot.rs/2017/02/fest-2017-na-mlecnom-putu.html

http://fluidnizivot.blogspot.rs/2017/03/na-mlecnom-putu.html

https://sveoneveni.blogspot.rs/2018/04/barisnjikov-i-mi.html

Коментари

Популарни постови